ABARTILI EGZOZ SÜRÜCÜSÜNE UNUTULMAZ CEZA!
ABARTILI EGZOZ SÜRÜCÜSÜNE UNUTULMAZ CEZA!
Manisa’nın Salihli ilçesinde polis ekiplerinin gerçekleştirdiği trafik denetiminde, abartılı egzoz kullanarak çevreyi rahatsız ettiği belirlenen motosiklet sürücüsüne işlem yapıldı. Kontrolde sürücünün yetersiz ehliyetle araç kullandığı da tespit edildi. Motosiklet 1 ay süreyle trafikten men edilirken, sürücüye toplam 27 bin 629 TL idari para cezası uygulandı.
Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, trafik güvenliği ve kamu düzeninin sağlanmasına yönelik denetimlerini sürdürüyor. Ekiplerin Askeriye Caddesi’nde yaptığı kontrolde kurallara aykırı ekipman kullanan bir motosiklet sürücüsü tespit edildi.
TRAFİK DENETİMİNDE TESPİT EDİLDİ
Polis ekipleri, Salihli’de yürütülen denetimler sırasında durumundan şüphelendikleri bir motosikleti durdurdu. Yapılan kontrollerde motosiklette abartı egzoz bulunduğu belirlendi. Ekipler ayrıca sürücünün kullandığı motosiklete uygun yeterlilikte ehliyete sahip olmadığını tespit etti. Bunun üzerine trafik mevzuatı kapsamında işlem başlatıldı.
MOTOSİKLET TRAFİKTEN MEN EDİLDİ
Kurallara aykırı şekilde kullanılan motosiklet, 1 ay süreyle trafikten çekildi. Sürücüye ise abartı egzoz kullanımı ve yetersiz ehliyet nedeniyle toplam 27 bin 629 TL idari para cezası kesildi. Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin kent genelinde trafik güvenliği ve huzurun sağlanmasına yönelik denetimlerini sürdüreceği belirtildi.
İHA
Manisa HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
