BALKAN İKİNCİSİ MİLLİ SPORCUYA MANİSA’DA ÖDÜL
SPOR
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
24.06.2026 - 09:23, Güncelleme:
24.06.2026 - 09:24
BALKAN İKİNCİSİ MİLLİ SPORCUYA MANİSA’DA ÖDÜL
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Bosna Hersek’te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli sporcu Nazife Tuncel’i makamında ağırlayarak ödüllendirdi.
Bosna Hersek’te gerçekleştirilen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda Genç Kadınlar kategorisinde mücadele eden Manisalı milli sporcu Nazife Tuncel, yarış sırasında yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen parkuru tamamlayarak Balkan ikincisi oldu. Gösterdiği azim ve kararlılıkla gümüş madalyanın sahibi olan Tuncel, büyük takdir topladı.
İL MÜDÜRÜ ÖZTÜRK’TEN TEBRİK VE ÖDÜL
Başarılı sporcuyu makamında kabul eden Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, milli sporcu Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler’i tebrik ederek başarılarından dolayı ödüllendirdi. Ziyarette şampiyona süreci hakkında bilgi alan Öztürk, sporcunun sergilediği mücadele ruhunun gençlere örnek olduğunu ifade etti.
“MANİSA ADINA BÜYÜK GURUR”
Manisa’da bisiklet branşında önemli çalışmalar yürütüldüğünü vurgulayan İl Müdürü Yunus Öztürk, “Akhisar’da yetişen sporcumuzun milli formayla uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması bizler için büyük gurur kaynağıdır. Antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler öncülüğünde sürdürülen çalışmaların uluslararası başarılarla taçlanması bizleri mutlu ediyor. İnanıyorum ki bu çalışmalar sayesinde Manisa’mızdan daha nice Balkan, Avrupa ve dünya şampiyonları çıkacaktır.” dedi.
DESTEKLER İÇİN TEŞEKKÜR ETTİLER
Milli sporcu Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler, kendilerine verilen desteklerden dolayı Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’e teşekkür etti.
Ziyarette Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de yer aldı.
İHA
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Bosna Hersek’te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli sporcu Nazife Tuncel’i makamında ağırlayarak ödüllendirdi.
Bosna Hersek’te gerçekleştirilen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda Genç Kadınlar kategorisinde mücadele eden Manisalı milli sporcu Nazife Tuncel, yarış sırasında yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen parkuru tamamlayarak Balkan ikincisi oldu. Gösterdiği azim ve kararlılıkla gümüş madalyanın sahibi olan Tuncel, büyük takdir topladı.
İL MÜDÜRÜ ÖZTÜRK’TEN TEBRİK VE ÖDÜL
Başarılı sporcuyu makamında kabul eden Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, milli sporcu Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler’i tebrik ederek başarılarından dolayı ödüllendirdi. Ziyarette şampiyona süreci hakkında bilgi alan Öztürk, sporcunun sergilediği mücadele ruhunun gençlere örnek olduğunu ifade etti.
“MANİSA ADINA BÜYÜK GURUR”
Manisa’da bisiklet branşında önemli çalışmalar yürütüldüğünü vurgulayan İl Müdürü Yunus Öztürk, “Akhisar’da yetişen sporcumuzun milli formayla uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması bizler için büyük gurur kaynağıdır. Antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler öncülüğünde sürdürülen çalışmaların uluslararası başarılarla taçlanması bizleri mutlu ediyor. İnanıyorum ki bu çalışmalar sayesinde Manisa’mızdan daha nice Balkan, Avrupa ve dünya şampiyonları çıkacaktır.” dedi.
DESTEKLER İÇİN TEŞEKKÜR ETTİLER
Milli sporcu Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler, kendilerine verilen desteklerden dolayı Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’e teşekkür etti.
Ziyarette Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de yer aldı.
İHA
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
