BBP Genel Başkanı Mustafa Destici’den Başkan Dökmeci’ye ziyaret
GENEL
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
22.06.2026 - 16:31, Güncelleme:
22.06.2026 - 16:24
BBP Genel Başkanı Mustafa Destici’den Başkan Dökmeci’ye ziyaret
BBP Genel Başkanı Mustafa Destici’den Başkan Dökmeci’ye ziyaret
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, Sivrihisar Belediyesini ziyaret ederek Belediye Başkanı Habil Dökmeci ve belediye meclis üyeleriyle bir araya geldi.Gerçekleşen ziyarette ilçenin mevcut durumu, devam eden çalışmalar ve hayata geçirilmesi planlanan projeler ele alındı. Görüşmede, Sivrihisar’ın gelişimine katkı sağlayacak yatırım ve hizmetler hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, ilçenin geleceğine yönelik hedefler konusunda fikir alışverişi yapıldı.Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, yerel yönetimlerin vatandaşlara daha etkin hizmet sunabilmesi adına yürütülen çalışmalar da gündeme geldi. Başkan Habil Dökmeci, ilçeye gösterdiği ilgi ve gerçekleştirdiği ziyaret dolayısıyla Mustafa Destici’ye teşekkür etti.
BBP Genel Başkanı Mustafa Destici’den Başkan Dökmeci’ye ziyaret
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, Sivrihisar Belediyesini ziyaret ederek Belediye Başkanı Habil Dökmeci ve belediye meclis üyeleriyle bir araya geldi.
Gerçekleşen ziyarette ilçenin mevcut durumu, devam eden çalışmalar ve hayata geçirilmesi planlanan projeler ele alındı. Görüşmede, Sivrihisar’ın gelişimine katkı sağlayacak yatırım ve hizmetler hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, ilçenin geleceğine yönelik hedefler konusunda fikir alışverişi yapıldı.
Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, yerel yönetimlerin vatandaşlara daha etkin hizmet sunabilmesi adına yürütülen çalışmalar da gündeme geldi. Başkan Habil Dökmeci, ilçeye gösterdiği ilgi ve gerçekleştirdiği ziyaret dolayısıyla Mustafa Destici’ye teşekkür etti.
Gerçekleşen ziyarette ilçenin mevcut durumu, devam eden çalışmalar ve hayata geçirilmesi planlanan projeler ele alındı. Görüşmede, Sivrihisar’ın gelişimine katkı sağlayacak yatırım ve hizmetler hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, ilçenin geleceğine yönelik hedefler konusunda fikir alışverişi yapıldı.
Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, yerel yönetimlerin vatandaşlara daha etkin hizmet sunabilmesi adına yürütülen çalışmalar da gündeme geldi. Başkan Habil Dökmeci, ilçeye gösterdiği ilgi ve gerçekleştirdiği ziyaret dolayısıyla Mustafa Destici’ye teşekkür etti.
Eskişehir HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
