KARAALİ'DE OT BİÇME MESAİSİ
Yunusemre Belediyesi, vatandaşların güvenli ve temiz bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmesi amacıyla Karaali Mahallesi'nde kapsamlı ot biçme çalışması gerçekleştirdi. Yol kenarlarında uzayan otların temizlenmesiyle sürücülerin görüş mesafesi artırılırken, çevre düzeni ve trafik güvenliğine de katkı sağlandı.
Halkın daha temiz, düzenli ve konforlu bir çevrede yaşamını sürdürmesi için çalışmalarını aralıksız sürdüren Yunusemre Belediyesi, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri aracılığıyla mahallelerde bakım ve çevre düzenleme faaliyetlerine devam ediyor.
UZAYAN OTLAR TEMİZLENDİ
Parklarda gerçekleştirilen rutin bakım çalışmalarının yanı sıra cadde, sokak ve yol kenarlarında yürütülen ot biçme çalışmalarıyla hem sürüş güvenliği artırılıyor hem de çevrenin daha temiz ve düzenli görünmesi sağlanıyor. Karaali Mahallesi’nde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında yol kenarlarında uzayan otlar temizlenirken, vatandaşların ve sürücülerin günlük yaşamını kolaylaştıracak düzenlemeler yapıldı.
"EKİPLERİMİZ BÜYÜK BİR ÖZVERİYLE ÇALIŞIYOR"
Çalışmalara ilişkin bilgi veren Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, ilçenin her mahallesinde düzenli olarak çevre bakım çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek şunları söyledi: “Vatandaşlarımızın daha temiz, sağlıklı ve güvenli bir çevrede yaşamalarını önemsiyoruz. Özellikle yaz aylarında hızla büyüyen otların temizlenmesi hem görüntü kirliliğinin önüne geçiyor hem de sürücülerimizin görüş açısını artırarak trafik güvenliğine katkı sağlıyor. Ekiplerimiz ilçemizin dört bir yanında büyük bir özveriyle çalışıyor. Yunusemre’nin tüm mahallelerinde çevre düzenleme ve bakım çalışmalarımızı planlı bir şekilde sürdürmeye devam edeceğiz.”
Muhabir: HÜSEYİN GÜNTAÇ FÖMLU
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
