MANİSALI SANATÇIYA BURSA'DAN ÖDÜL

MAGAZİN (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 22.06.2026 - 10:39, Güncelleme: 22.06.2026 - 10:39
 

MANİSALI SANATÇIYA BURSA'DAN ÖDÜL

Manisa'da görev yapan Sağlık Teknikeri ve Fotoğraf Sanatçısı İsmail Aybey, Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) onaylı "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" Fotoğraf Yarışması'nda ödül kazandı.
Karacabey Belediyesi tarafından ilçenin doğal ve kültürel mirasını tanıtmak amacıyla organize edilen yarışmaya, Türkiye genelinden 130 fotoğrafçı 412 farklı eserle katılım sağladı. Seçici kurulun yaptığı değerlendirme neticesinde İsmail Aybey, Balıkçı Adem Yılmaz ile simge haline gelen Yaren Leylek'in dostluğunu kadrajına aldığı çalışmasıyla "Sergileme Ödülü"ne layık görüldü. DOSTLUĞU ÖLÜMSÜZLEŞTİREN ÖDÜLLÜ KARE Aybey, tüm Türkiye'nin gönlünde özel bir yere sahip olan Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır süren dostluğunu ölümsüzleştirdiği fotoğrafıyla "Sergileme Ödülü" kazandı. Doğa ile insan arasındaki güçlü bağı yansıtan kare, seçici kuruldan tam not aldı. MANİSA’NIN GURUR GÜNÜ Fotoğraf sanatındaki başarılarıyla adından söz ettiren İsmail Aybey, aldığı ödülle hem Manisa'yı hem de sağlık camiasını gururlandırdı. (İHA)
Manisa'da görev yapan Sağlık Teknikeri ve Fotoğraf Sanatçısı İsmail Aybey, Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) onaylı "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" Fotoğraf Yarışması'nda ödül kazandı.

Karacabey Belediyesi tarafından ilçenin doğal ve kültürel mirasını tanıtmak amacıyla organize edilen yarışmaya, Türkiye genelinden 130 fotoğrafçı 412 farklı eserle katılım sağladı. Seçici kurulun yaptığı değerlendirme neticesinde İsmail Aybey, Balıkçı Adem Yılmaz ile simge haline gelen Yaren Leylek'in dostluğunu kadrajına aldığı çalışmasıyla "Sergileme Ödülü"ne layık görüldü.

DOSTLUĞU ÖLÜMSÜZLEŞTİREN ÖDÜLLÜ KARE

Aybey, tüm Türkiye'nin gönlünde özel bir yere sahip olan Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır süren dostluğunu ölümsüzleştirdiği fotoğrafıyla "Sergileme Ödülü" kazandı. Doğa ile insan arasındaki güçlü bağı yansıtan kare, seçici kuruldan tam not aldı.

MANİSA’NIN GURUR GÜNÜ

Fotoğraf sanatındaki başarılarıyla adından söz ettiren İsmail Aybey, aldığı ödülle hem Manisa'yı hem de sağlık camiasını gururlandırdı.

(İHA)

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.