MANİSALI SANATÇIYA BURSA'DAN ÖDÜL
MANİSALI SANATÇIYA BURSA'DAN ÖDÜL
Manisa'da görev yapan Sağlık Teknikeri ve Fotoğraf Sanatçısı İsmail Aybey, Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) onaylı "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" Fotoğraf Yarışması'nda ödül kazandı.
Karacabey Belediyesi tarafından ilçenin doğal ve kültürel mirasını tanıtmak amacıyla organize edilen yarışmaya, Türkiye genelinden 130 fotoğrafçı 412 farklı eserle katılım sağladı. Seçici kurulun yaptığı değerlendirme neticesinde İsmail Aybey, Balıkçı Adem Yılmaz ile simge haline gelen Yaren Leylek'in dostluğunu kadrajına aldığı çalışmasıyla "Sergileme Ödülü"ne layık görüldü.
DOSTLUĞU ÖLÜMSÜZLEŞTİREN ÖDÜLLÜ KARE
Aybey, tüm Türkiye'nin gönlünde özel bir yere sahip olan Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır süren dostluğunu ölümsüzleştirdiği fotoğrafıyla "Sergileme Ödülü" kazandı. Doğa ile insan arasındaki güçlü bağı yansıtan kare, seçici kuruldan tam not aldı.
MANİSA’NIN GURUR GÜNÜ
Fotoğraf sanatındaki başarılarıyla adından söz ettiren İsmail Aybey, aldığı ödülle hem Manisa'yı hem de sağlık camiasını gururlandırdı.
(İHA)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
