MONTELLA : KADER BİZDEN YANA DEĞİLDİ GİBİYDİ

SPOR 20.06.2026 - 09:48, Güncelleme: 20.06.2026 - 09:49
 

MONTELLA : KADER BİZDEN YANA DEĞİLDİ GİBİYDİ

A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, Paraguay'a 1-0 yenilerek 2026 Dünya Kupası'na veda ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 2. maçında Paraguay ile karşıya geldi. Ay-yıldızlı takımın teknik direktörü Vincenzo Montella müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu. Montella açıklamalarında şu ifadeleri kullandı: "Çok çok üzgünüm. Milletimiz adına büyük beklentiler vardı. Bizim de beklentilerimiz büyüktü. TFF adına da çok üzgünüm, nasıl çalıştıklarını biliyorum. Futbolcuların nasıl çalıştıklarını biliyorum. "50 YILDA BİR OLUR" "35 yıldır futboldayım, normalde 50 yılda bir denk gelir ama bize 2 maçta denk geldi! İki maçta 65 şut var! topla oynamayı söylemiyorum bile! Kader bizden yana değildi!" "FUTBOLCULARA SÖYLEDİM" "Futbolcularımıza, kafalarını kaldırmalarını söyledim. Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok!" "OLMADI MAALESEF" "Her zaman futbolcularımızın çalışkanlık yüzdesine ve hırsına bakarım. Sahadaki ruhlarına bakarım. Hepsinde inanılmaz bir hırs vardı. İki maçta sonuna kadar mücadele ettiler. Onlara desteğim sonuna kadar olacak. Kimse kendini geri çekmedi, herkes çalıştı ve çok mücadele etti. Olmadı maalesef..." SANTRFOR SORUSUNA YANIT - Kadromuzdaki tek santrforu ilk maçta 10 dakika kullandık, bugün de rakip 10 kişi kaldıktan 22 dakika sonra kullandık. Yorumunuz ne olur? "Barış Alper Yılmaz'ı soktuk, sonra ikinci forveti aldık. Maçın gidişatına göre karar aldım. Performansla alakası yok. 'Her şeyi bir santrfor değiştirirdi' demek kolaya kaçmak olur." Oyuncularıma karşı olumsuz düşüncem yok! Herkes çok çalıştı ve bu yüzden daha da üzgünüm! 65 şut var, rakipler çok az pozisyonla kazandı." "BASİT GİBİ OLUYOR AMA KADER..." "Rakip ceza sahasında daha iyi olabilirdik ama bu durum, futbolcularımı eleştirmemi gerektirmiyor. Eğer rakip ceza sahasına giremeseydik, o zaman problem olduğunu söyleyebilirdik. Basit gibi oluyor ama kader bizden yana değil gibiydi... Bir tane atsak, daha farklı olurdu." Kaynak: Cumhuriyet
A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, Paraguay'a 1-0 yenilerek 2026 Dünya Kupası'na veda ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 2. maçında Paraguay ile karşıya geldi. Ay-yıldızlı takımın teknik direktörü Vincenzo Montella müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu. Montella açıklamalarında şu ifadeleri kullandı: "Çok çok üzgünüm. Milletimiz adına büyük beklentiler vardı. Bizim de beklentilerimiz büyüktü. TFF adına da çok üzgünüm, nasıl çalıştıklarını biliyorum. Futbolcuların nasıl çalıştıklarını biliyorum. "50 YILDA BİR OLUR" "35 yıldır futboldayım, normalde 50 yılda bir denk gelir ama bize 2 maçta denk geldi! İki maçta 65 şut var! topla oynamayı söylemiyorum bile! Kader bizden yana değildi!" "FUTBOLCULARA SÖYLEDİM" "Futbolcularımıza, kafalarını kaldırmalarını söyledim. Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok!" "OLMADI MAALESEF" "Her zaman futbolcularımızın çalışkanlık yüzdesine ve hırsına bakarım. Sahadaki ruhlarına bakarım. Hepsinde inanılmaz bir hırs vardı. İki maçta sonuna kadar mücadele ettiler. Onlara desteğim sonuna kadar olacak. Kimse kendini geri çekmedi, herkes çalıştı ve çok mücadele etti. Olmadı maalesef..." SANTRFOR SORUSUNA YANIT - Kadromuzdaki tek santrforu ilk maçta 10 dakika kullandık, bugün de rakip 10 kişi kaldıktan 22 dakika sonra kullandık. Yorumunuz ne olur? "Barış Alper Yılmaz'ı soktuk, sonra ikinci forveti aldık. Maçın gidişatına göre karar aldım. Performansla alakası yok. 'Her şeyi bir santrfor değiştirirdi' demek kolaya kaçmak olur." Oyuncularıma karşı olumsuz düşüncem yok! Herkes çok çalıştı ve bu yüzden daha da üzgünüm! 65 şut var, rakipler çok az pozisyonla kazandı." "BASİT GİBİ OLUYOR AMA KADER..." "Rakip ceza sahasında daha iyi olabilirdik ama bu durum, futbolcularımı eleştirmemi gerektirmiyor. Eğer rakip ceza sahasına giremeseydik, o zaman problem olduğunu söyleyebilirdik. Basit gibi oluyor ama kader bizden yana değil gibiydi... Bir tane atsak, daha farklı olurdu." Kaynak: Cumhuriyet
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.