TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı

GENEL (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 03.09.2025 - 17:55, Güncelleme: 03.09.2025 - 17:42
 

TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı

TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliğini ziyaret etti. Sivas Kongresi’nin yıl dönümü kutlama etkinlikleri çerçevesinde Sivas’ı ziyaret eden TBMM Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliği önünde yöre folkloruna uygun kıyafetler giyimli çocuklar tarafından çiçekle karşılandı. Protokol mensuplarını selamlayan Bozdağ, Sivas Valiliği anı defterine not düşerek imzaladı. Bozdağ ardından Sivas Valisi Yılmaz Şimşek’ten makamında brifing aldı.
TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliğini ziyaret etti.
Sivas Kongresi’nin yıl dönümü kutlama etkinlikleri çerçevesinde Sivas’ı ziyaret eden TBMM Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliği önünde yöre folkloruna uygun kıyafetler giyimli çocuklar tarafından çiçekle karşılandı. Protokol mensuplarını selamlayan Bozdağ, Sivas Valiliği anı defterine not düşerek imzaladı. Bozdağ ardından Sivas Valisi Yılmaz Şimşek’ten makamında brifing aldı.

Sivas HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.