TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı
GENEL
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
03.09.2025 - 17:55, Güncelleme:
03.09.2025 - 17:42
TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı
TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliğini ziyaret etti.
Sivas Kongresi’nin yıl dönümü kutlama etkinlikleri çerçevesinde Sivas’ı ziyaret eden TBMM Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliği önünde yöre folkloruna uygun kıyafetler giyimli çocuklar tarafından çiçekle karşılandı. Protokol mensuplarını selamlayan Bozdağ, Sivas Valiliği anı defterine not düşerek imzaladı. Bozdağ ardından Sivas Valisi Yılmaz Şimşek’ten makamında brifing aldı.
TBMM Başkanvekili Bozdağ, Vali Şimşek’ten brifing aldı
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliğini ziyaret etti.
Sivas Kongresi’nin yıl dönümü kutlama etkinlikleri çerçevesinde Sivas’ı ziyaret eden TBMM Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliği önünde yöre folkloruna uygun kıyafetler giyimli çocuklar tarafından çiçekle karşılandı. Protokol mensuplarını selamlayan Bozdağ, Sivas Valiliği anı defterine not düşerek imzaladı. Bozdağ ardından Sivas Valisi Yılmaz Şimşek’ten makamında brifing aldı.
Sivas Kongresi’nin yıl dönümü kutlama etkinlikleri çerçevesinde Sivas’ı ziyaret eden TBMM Başkanvekili Bekir Bozdağ, Sivas Valiliği önünde yöre folkloruna uygun kıyafetler giyimli çocuklar tarafından çiçekle karşılandı. Protokol mensuplarını selamlayan Bozdağ, Sivas Valiliği anı defterine not düşerek imzaladı. Bozdağ ardından Sivas Valisi Yılmaz Şimşek’ten makamında brifing aldı.
Sivas HABERİ
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
