SULAMA ÜCRETİNDE İNDİRİM
Saruhanlı Ziraat Odası Başkanlığı'nın, Sarıkız Sulama Birliği'nin 2026 yılı Su Kullanım Hizmet Bedeli (SKHB) tarifesine yönelik yaptığı başvuru kabul edildi. Yapılan düzenlemeyle 3. sulamada uygulanması planlanan 200 TL ilave ücret kaldırılırken, 4. sulamadan itibaren uygulanacak ilave ücret ise 100 TL'ye düşürüldü.
Saruhanlı Ziraat Odası'nın, üreticilerden gelen yoğun talepler doğrultusunda yaptığı başvuru ilgili kurum tarafından değerlendirilerek olumlu sonuçlandı. İnceleme sonucunda sulama ücret tarifesinde üreticilerin lehine revizyona gidildi. Buna göre, 3. sulamada alınması planlanan 200 TL ek ücret tamamen kaldırılırken, 4. sulama ve sonrasında uygulanacak ilave ücret 100 TL olarak yeniden belirlendi.
"ÜRETİCİLERİMİZİN HAKLARINI SAVUNMAYA DEVAM EDECEĞİZ"
Konuya ilişkin açıklama yapan Saruhanlı Ziraat Odası Başkanı Aydoğan Okur, üreticilerin hak ve menfaatlerini korumak için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti. Okur, "Üreticilerimizden gelen yoğun şikâyetler doğrultusunda Sarıkız Sulama Birliği'nin 2026 yılı Su Kullanım Hizmet Bedeli tarifesine ilişkin yaptığımız başvurunun değerlendirilerek olumlu sonuçlanması memnuniyet vericidir. Üreticilerimizin haklı talepleri dikkate alınarak 3. sulamada uygulanması planlanan 200 TL ilave ücret kaldırılmış, 4. sulamadan itibaren uygulanacak ilave ücret ise 100 TL'ye düşürülmüştür." dedi.
BAŞKAN OKUR’DAN DESTEK TEŞEKKÜRÜ
Başkan Okur, ücret tarifesinde revizyona gidilmesine katkı sunan herkese teşekkür ederek, "Başta TZOB Genel Başkanımız Şemsi Bayraktar olmak üzere bölgemizdeki milletvekillerimize, ilçe başkanımıza ve emeği geçen tüm yetkililere teşekkür ediyor, üreticilerimizin yararına olacak ilave düzenlemelerin de hayata geçirilmesini temenni ediyoruz." ifadelerini kullandı.
Editör: AHMET İLHAN SAĞLAM
Manisa HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
